آغاز عملیات اجرایی ۵۴۰ واحد طرح ملی مسکن در اردبیل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردبیل، مسعود امامی یگانه امروز سه‌شنبه در بازدید از عملیات اجرایی طرح ملی مسکن در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی ۵۴۰ واحد طرح ملی مسکن در شهرستان اردبیل آغاز شده و با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

از ماه بعد عملیات اجرایی ۲ هزار واحد طرح ملی مسکن در اردبیل آغاز می‌شود تا خانواده‌های واجد شرایط در اردبیل صاحب خانه شوند. مکان یابی و کیفیت اجرای ساخت طرح ملی مسکن در اردبیل در حد مطلوب بوده و اقدامات راه و شهرسازی در این زمینه قابل قدردانی است.

فرماندار اردبیل طرح ملی مسکن را اقدام بسیار خوبی برای خانه دار شدن خانواده‌های واجد شرایط و نیازمند عنوان کرد و افزود: این طرح می‌تواند در راستای حل مشکل مسکن بویژه برای جوانان موثر واقع شود.

حیدری مدیر کل راه وشهرسازی استان نیز از ثبت نام ۱۳ هزار نفر در طرح ملی مسکن در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این تعداد ۹ هزار نفر واجد شرایط بوده و برنامه ما اختصاص مسکن در قالب این طرح به ۱۱ هزار نفر است. کیفیت ساخت طرح ملی مسکن استاندارد و مطابق با ضوابط و مقررات ساخت مسکن بوده و زمین رایگان در تمام شهرستان ها به این موضوع اختصاص یافته است.

وی خواستار تسهیل روند عملیات اجرایی طرح ملی مسکن توسط بنیاد مسکن شد.