صدور شماره مستخدم برای کارمندان بازنشسته شهرداری مشمول صندوق بازنشستگی

مدیر کل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور از تخصیص و صدور شماره مستخدم برای کارکنان بازنشسته شهرداریهای سراسر کشور که مشمول صندوق بازنشستگی کشوری می‏باشند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور عباس کرکه آبادی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به اینکه تاکنون شماره مستخدم برای کارمندان شهرداری ها صادر نگردیده است، برقراری حقوق و مزایای بازنشستگان شهرداری که مشمول صندوق بازنشستگی کشوری می باشند، با مشکل مواجه بود.

وی افزود: با پیگیری‏های صورت گرفته از سازمان اداری و استخدامی کشور و همکاری و مساعدت سازمان مذکور در این خصوص، فرآیند مربوط به صدور شماره مستخدم برای این عزیزان، در سامانه کارمند ایران راه ‏اندازی و فعال شد.

کرکه آبادی در ادامه توضیح داد: شهرداری‏های سراسر کشور می‏بایست نام کاربری و کلمه عبور سامانه کارمند ایران را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خود دریافت و مطابق راهنمای مندرج در فرآیند مربوطه در سامانه کارمند ایران، اقدامات لازم جهت ثبت درخواست و تخصیص شماره مستخدم، صرفاً برای بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، را در بستر سامانه یاد شده معمول و همچنین استانداری های مربوطه می بایست پس از اخذ نام کاربری و کلمه عبور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خود نسبت به تائید اطلاعات ثبت شده اقدام نمایند. به منظور تسهیل و تسریع در صدور شماره مستخدم، شهرداری می بایست یک ماه قبل از موعد بازنشستگی کارمندان خود، نسبت به صدور ابلاغ بازنشستگی آنان با تاریخ اجرا از زمان شمول، اقدام نمایند.

مدیر کل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎ها اضافه کرد: پس از ثبت اطلاعات مشمولین و بارگذاری مستندات و مدارک مربوطه در سامانه کارمند ایران توسط شهرداری و تائید استانداری مربوطه، این سازمان و تکمیل فرآیند مشخص شده در سامانه مذکور، شماره مستخدم برای بازنشستگان مورد اشاره صادر می‏ شود.