ورود کارخانه نوآوری مشهد به فاز تجهیز

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی کارخانه نوآوری که با حضور معاونان عمران، حمل ونقل و ترافیک و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار انجام شد، با قدردانی از اقدامات انجام شده، افزود: معتقدم کارخانه نوآوری از نظر حجم و شکل کار پروژه‌ای سخت بود.

کلائی اضافه کرد: اکنون فعالیت‌های اصلی عمرانی در این پروژه به پایان رسیده است و فعالیت‌های جزئی نیز مراحل پایانی را طی می‌کند؛ بنابراین اقدامات لازم برای تجهیز کارخانه نوآوری به سرعت آغاز شود. در کنار تکمیل و تجهیز این پروژه، موضوعات ترافیکی و تقویت پیاده محوری در معابر پیرامونی کارخانه نوآوری نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خلیل ا... کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این  بازدید گفت: حدود ۹۹ درصد از عملیات عمرانی ساخت کارخانه نوآوری به پایان رسیده و بخش کوچکی از کار‌های جزئی باقی مانده که به سرعت درحال انجام است. در چندماه گذشته که ادامه عملیات پروژه احداث کارخانه نوآوری به سازمان عمران سپرده شد در کنار ۳ شیفته شدن اجرای پروژه، حداکثر نیروی انسانی برای پایان فعالیت‌های عمرانی طبق زمان بندی انجام شده به کار گرفته شده است. وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به کار‌های جزئی باقی مانده در حوزه عمرانی، در روز‌های آینده پروژه را برای تجهیز به پیمان کار تحویل دهیم.

در ادامه این بازدید، آیدا مهربان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد اظهار کرد: اکنون بهره بردار مجموعه به دنبال تأمین و خرید تجهیزات است و تاکنون بخشی از تجهیزات مورد نیاز کارخانه خریداری شدهاست. در کنار تأمین تجهیزات، طراحی فضای داخلی و چیدمان تجهیزات نیز آماده است و هم زمان با اتمام عملیات عمرانی در روز‌های آینده برای تجهیز کارخانه نوآوری با حداکثر سرعت اقدام خواهد شد.