ابلاغ شیوه نامه کمک های بلاعوض شهرداری

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی اکبر اسدی با اشاره به اینکه شیوه نامه کمک‌ های بلاعوض شهرداری (ماده ۱۶ و ۱۷ بودجه سابق) برای اجرا از سال ۱۴۰۰ در شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ شده، گفت: در اجرای دستورالعمل "تهیه و تنظیم، اجراء و تفریغ بودجه شهرداری" ابلاغی وزیر محترم کشور به شماره 191710 مورخ 1397.10.17 و اصلاحیه پس از آن به شماره 42000 مورخ 1398.8.14، شیوه نامه نحوه کمک‌های بلاعوض شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی منطبق بر مفاد مندرج در دستورالعمل یاد شده ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: در این شیوه نامه به الزامات و مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت این کمک ها و همچنین استثنائات مربوطه در این خصوص و حد نصاب بودجه‌ای آن ها پرداخته شده است. اجرای این شیوه نامه برای کلیه شهرداری ها از سال 1400 الزامی بوده و در تدوین لایحه بودجه سال 1400 می‌بایست مد نظر قرار گیرد.

اسدی یادآوری کرد: این شیوه نامه جایگزین دستورالعمل قبلی در این خصوص با عنوان "دستورالعمل ماده 16 و 17 بودجه سابق" شد و برای استفاده تمامی شهرداری‌ها بر روی تارنمای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به نشانی imo.org.ir قرار گرفته است.