ثبت نام ۱۰ هزار مازندرانی برای مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رازجویان شامگاه یکشنبه در جلسه سرمایه گذاری مسکن با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۴۰۰ مازندرانی برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند، افزود: زمین ساخت ۲هزار و ۸۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در مازندران تامین شده است. عملیاتی‌کردن طرح اقدام ملی مسکن نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان دارد. اتمام پروژه مسکن مهر و تسریع در پروژه اقدام ملی مسکن اولویت استان است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به برنامه دولت برای ساخت دو هزار واحد مسکن محرومین در مازندران، افزود: شهرداری‌ها صدور پروانه ساخت پروژه‌های حوزه مسکن را تسریع بخشند. طبق توافق وزارت راه و شهرسازی با وزارتخانه‌های دیگر، زمین‌های پروژه طرح اقدام ملی مسکن شناسایی شده است. عدم تامین زمین نمی‌تواند بهانه تاخیر در اجرای این طرح باشد.

وی با بیان اینکه اشتباهات پروژه مسکن مهر نباید در طرح اقدام ملی مسکن تکرار شود، افزود: اکثر افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند جز قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند لذا تاخیر در اجرای این طرح باعث زیان به این افراد و بیت‌المال می‌شود. تسریع در عملیاتی‌کردن پروژه اقدام ملی مسکن نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های خدمات رسان دارد و کم‌کاری در این موضوع مهم پذیرفتنی نخواهد بود.