برگزاری مانور جهادی اصلاح روشنایی معابر در پارس‌آباد

به گزارش ایسنا، سرپرست مدیریت برق پارس‌آباد پرویز اخوان در حاشیه مانور مانور جهادی اصلاح روشنایی معابر، گفت: هدف اصلی از برگزاری این مانور ارتقای رضایتمندی مشترکان و همچنین بها دادن به مطالبه مردم در بهبود روشنایی خیابان‌ها و معابر است که در کمترین زمان این کار انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مانور هفت اکیپ فعال بوده و ما با فراخوانی که از مدیریت برق اردبیل، گرمی و بیله‌سوار داشتیم تلاش کردیم تا این مانور را برگزار و نواقصات را رفع و مدت خاموشی‌ها را به حداقل برسانیم.

سرپرست مدیریت برق پارس‌آباد با بیان اینکه در این شهرستان 22 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر وجود دارد، گفت: ما در شهرستان پارس‌آباد به عنوان دومین شهر بزرگ استان یک هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی داریم و به همین میزان نیز شبکه 20 کیلوولت هوایی دایر شده است.

وی به فعال بودن سامانه 121 در ثبت اطلاعات ارائه شده از سوی مردم و انعکاس آن به اکیپ‌های روشنایی اشاره کرد و افزود: سعی‌مان بر این است تا کیفیت روشنایی معابر را با استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی افزایش داده و صرفه‌جوئی را در این بخش شاهد باشیم.

سرپرست مدیریت برق پارس‌آباد ادامه داد: در شهر پارس‌آباد به عنوان دومین شهر بزرگ استان نارضایتی‌هایی را در حوزه شهری به ویژه روشنایی معابر شاهد هستیم که شهرداری باید نسبت به رفع ایرادات و اشکالات اقدام کند.