تبدیل وضعیت کارکنان رسمی آزمایشی شهرداری ها به قطعی

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: در اجرای ماده ۱۹ قانون استخدام کشوری و در راستای ارج نهادن به سرمایه‏های انسانی و همچنین ایجاد ثبات و امنیت شغلی، افزایش انگیزه خدمتی کارمندان شهرداری‏ها و سازمان‏های تابعه، کارمندان واجد شرایط در شهرداری های کشور از استخدام رسمی آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل وضع خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، عباس کرکه آبادی با بیان مطلب فوق افزود: کارمندانی که در دوره آزمایشی، لیاقت و کاردانی و علاقه به کار از خود نشان دهند، در پایان این دوره که حداقل شش ماه خواهد بود، با رعایت مقررات مربوطه و اخذ تائیدیه گزینش به رسمی قطعی تبدیل وضع می گردند.

وی ادامه داد: پرونده‏های واجدین شرایط تبدیل وضعیت، ابتدا می‏بایست در جلسات کمیته طبقه بندی مشاغل شهرداری ذیربط بررسی و پس از موافقت کمیته مذکور جهت سیر مراحل قانونی، به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مربوطه ارسال ‏شود.

وی اضافه کرد: ضمناً شهرداری های کلانشهر نیز مشابه فرآیند مذکور در همان شهرداری نسبت به انجام فرآیند تبدیل وضعیت واجدین شرایط اقدام خواهند نمود.