سرمایه گذاری در مترو؛ دستاورد مهم مدیریت شهری تبریز

در بازدید شهردار تبریز به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از مترو، عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سرمایه گذاری برای پروژه مترو تبریز یک دستاورد بزرگ و اقدامی بی سابقه از سوی مدیریت فعلی شهر تبریز است.

به گزارش شهریار، کریم صادق زاده در حاشیه بازدید از چهار ایستگاه آماده افتتاح قطار شهری تبریز، اظهار کرد: هزینه هایی که در زیر زمین برای مترو سرمایه گذاری شده است، یک دستاورد بزرگ و بی سابقه در دوره پنجم شورای شهر است که این اقدام در سایه همت والای شهردار تبریز، اعضای شورای شهر، کمیسیون عمران شورا و مدیرعامل سازمان قطار شهری و همچنین نمایندگان تبریز در مجلس محقق شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: مترو گامی بزرگ در جهت آبادانی و عمران شهر تبریز است و از لحاظ پیشرفت کار، تبریز نسبت به سایر شهرها که قطار شهری دارند جلوتر است. البته در تکمیل ایستگاه های قطار شهری، نواقصی در بخش آسانسور ها داریم که این موضوع نیز به تحریم های اقتصادی مربوط است. چنانچه مترو به شکل کامل مورد استفاده قرار گیرد، مشکلات ترافیکی شهر حل می شود و در این راستا از کسانی که از ابتدای ساخت مترو زحمت کشیده اند، باید قدردانی کرد.

صادق زاده با اشاره به لزوم کمک نمایندگان تبریز در مجلس، گفت: به زودی جلسه ای با نمایندگان شهر خواهیم داشت که دستور جلسه آن در جهت کمک و مساعدت برای تکمیل مترو خواهد بود و در این جلسه کمک هایی که مجلس و دولت می توانند برای مترو داشته باشند، مورد بحث قرار خواهد گرفت.